Els teus objectius són els nostres
Som Transgourmet, la companyia de referència en el sector de la distribució alimentària a Espanya, i posem al teu servei una gran estructura perquè gestionis el teu supermercat de forma fàcil i aconsegueixis rendibilitat i benefici de manera còmoda i senzilla.
Et donem suport durant tot el projecte; primer amb els nostres professionals d’expansió, que t’ajudaran en la localització de la botiga i l’anàlisi de l’entorn. I després, amb un assessor/a personalitzat, que t’acompanyarà per assegurar el bon funcionament del teu negoci.
Donarem resposta a les teves preguntes. Si vols, aquí te n’oferim algunes per començar.
Sobre el local i la seva ubicació
En zones rurals o municipis amb 2.000 habitants com a mínim o bé en grans ciutats, en una zona que concentri un nombre d’habitatges garantit per a assegurar el bon funcionament del negoci. També en zones turístiques de temporada.
El nostre tipus de negoci pot instal·lar-se en vies urbanes importants, places, parcs, carrers alternatius o secundaris, sempre tenint en compte l’estudi d’entorn que el nostre equip d’expansió realitza per a tu.
Apostem per locals que disposin d’un mínim de 90 m2 de sala de vendes fins a un màxim de 700, amb l’espai per a magatzem a part. La mitjana de les nostres franquícies se situa entre els 200 i els 250 m2.
És important que el local sigui diàfan, que tingui accés directe des del carrer i entrada de mercaderies, i que a l’interior s’evitin columnes innecessàries i pendents. Es valora de forma molt favorable que sigui cantoner i amb façana envidrada. És opcional que disposi d’aparcament propi.
Fonamental que compti amb la llicència d’activitat comercial.
Sobre les obres
Som una franquícia flexible i pots triar lliurement. No obstant això, com que et volem donar suport, posem a la teva disposició el concepte “clau en mà”: un equip d’arquitectura i disseny d’interiors realitza tot el projecte, d’acord amb el nostre catàleg, per a alliberar-te de preocupacions.
- Obra civil
- Equipament
- Instal·lacions
- Producte/Mercaderia
Com a mitjana, a títol il·lustratiu i condicionat sempre a un pressupost rigorós, xifraríem la base de partida entre un mínim de 70.000 € i un màxim de 250.000 €.
Sobre la preparació del personal
Transgourmet també ofereix la formació del personal per a la nova franquícia de Suma. Es realitza en el mateix establiment o, si no és possible, en un dels centres franquiciats de la nostra cadena.
Transgourmet es fa càrrec del cost de la formació, incloent-hi trasllats i allotjament, si fos necessari.
Sobre què ofereix Transgourmet
- Pla de negoci a mida: oferim un pla d’estudi de mercat, viabilitat i gestió de plans tècnics sense cap compromís.
- Adaptació i flexibilitat per franquiciat/da: creem un projecte comú amb la nostra experiència i adaptat a les necessitats de la teva clientela.
- Sense cànon d’entrada ni royalties: no cobrem cap quantitat per entrar a la nostra xarxa de franquícies.
- Rendibilitat alta amb nivell competitiu: posem a la teva disposició la nostra xarxa de compra i proveïdors per a aconseguir el millor rendiment per al negoci.
- Servei logístic inclòs: realitzem un estudi de servei i volum per client/a, sense cobrar cap sobrecost pel transport.
- Tecnologia: una solució informàtica adaptada a la gestió de la teva botiga.
- Marca pròpia de qualitat i ampli assortiment regional: disposem de més de 22.000 productes entre marca pròpia i marca de fabricants, i comptem amb 1.700 proveïdors directes.
- Assessorament personalitzat: un especialista et visitarà i et presentarà els nostres serveis i propostes, de manera contínua. El mateix assessor/a t’anirà presentant les diferents gammes de producte i t’oferirà sempre un bon servei, amb l’objectiu d’augmentar les vendes i la rendibilitat del negoci.
- Centre d’atenció al client: disposem d’un equip d’agents per a resoldre les teves consultes.
Assessorament des de l’inici del projecte. Aportem un pla de viabilitat i estudi de l’entorn realitzat pel nostre personal d’expansió, que t’acompanya durant tot el procés del projecte: troben localitzacions que tinguin una gran visibilitat, gran flux de pas de persones i alta densitat de població, tenint en compte el desenvolupament de la competència propera.
A més, Suma Supermercats té més de 100 assessors per tot l’Estat, l’objectiu del qual és acompanyar-te des de la preobertura de la botiga, donant-te suport personalment en el bon funcionament del centre perquè puguis vendre més i obtenir major rendibilitat. Donem cobertura al territori peninsular, Balears i Canàries.
La funció d’aquests assessors/es marca la diferència respecte a altres franquícies aparentment similars, que es limiten a muntar la botiga, subministrar-te l’assortiment i mensualment supervisar el seu funcionament.
Amb Suma, et visitarem cada setmana per a continuar ajudant-te amb l’objectiu que tot funcioni correctament i aconseguir els teus objectius, que són els nostres.